Kost het meer om een vergunning te kopen om straatmuziek te kunnen maken in Parijs of om de bekeuring te betalen die je eventueel krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

war de kosten van een vergunning in parijs zijn weet ik niet, evenmin als de boete, die je kan krijgen, als je zonder vergunning speelt. echter als ik naar nederland of belgie kijk, dan is een vergunning een heel stuk goedkoper, dan het krijgen van een boete. en als je er dan ook nog rekening mee houdt, dat je meerdere boetes kunt krijgen. als je na de eerste boete blijft spelen, dan is het absoluut aan te raden, om even dat papiertje aan te vragen.

In Nederland is een vergunning enkele tientjes per jaar, terwijl een boete 100 euro per keer is. bovendien kan je muziekinstrument in beslag genomen worden.

Toegevoegd na 41 seconden:
het is heel onwaarschijnlijk dat het in frankrijk anders geregeld zal zijn,
AlphaLimaSierra