Ik heb een OV-Studentenkaart (week). Wat zijn precies de regels om hiermee te reizen met de Fyra? Ook graag info over de prijs aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Als student kun je met je Studenten OV-chipkaart reizen met Fyra. Je hebt naast je Studenten OV-chipkaart wel nog een Toeslag nodig. Je kunt Fyra Toeslag eenvoudig bij de NS-kaartautomaat op je OV-chipkaart laden.

Je moet dus je toeslag betalen, tarieven kun je in dit PDF-bestand vinden:
http://www.nshispeed.nl/web/file?uuid=2957ab4c-2bb4-4f0d-8fb5-a6a7fec2953f&owner=03855a71-94b2-4386-96c0-3b9776d4f333