Wanneer je voor een baan eerst een 3-daagse training krijgt, krijg je dan tijdens deze training betaald?

Ik zag dat je bij een callcenter eerst 3 dagen training moest doen dus vraag mij dit af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Nee, het is een training. Krijg je geen geld voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hier ontvang je niets voor omdat er tijdens zo'n training ook nog geen verplichtingen zijn aangegaan en veel mensen nog afhaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dan niet, tenminste ik moest dat ook een keer en dat ging via het uitzendbureau, die hadden niets gezegd maar na de training kwam ik erachter dat de trainingsdagen niet werden uitbetaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iloon, je hebt gelijk, het kan op diverse plaatsen wel verschillen, bellen is dan een optie ;)
Dat is verschillend. Bij de ene krijg je wel betaald en bij de ander niet. Een vriendin van mij werkt op zo'n callcenter en zij kreeg de training gewoon betaald. Als je het echt zeker wil weten, dan zou ik als ik jou was eventjes daarover bellen. Dan weet je het echt zeker.