Kleding meenemen vanuit Thailand hoe zit dat?

Ik ben nu in Thailand en zie hier hele leuke fun tshirts hangen. Dit zijn dus geen Merk shirts maar grappige afbeeldingen op de voorkant. Nu wil ik hier een stuk of 30 van meenemen. erg leuk namelijk voor verjaardagen en voor mezelf. Maar hoe zit dit precies bij de doane? Het totaal bedrag van deze shirts komt niet boven de 100 euro uit. Wie weet of ik deze vrij kan invoeren?

Kan zelf namelijk alleen maar info vinden over Nep artikelen maar dit is het dus niet in mijn geval.

Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Antwoorden (3)

kijk eens bij www.dewijdewereld.net/reizen/douane-taxfree.htm daar kun je heel wat vinden over invoeren van spullen. succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas staat hier niet de informatie op die ik zocht, maar toch bedankt voor je reactie.
Als het voor eigen Gebruik is kan je gewoon alle labels van de kleding eraf halen.
Zoniet heb je kans dat het in beslag word genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag goederen invoeren zonder belasting te betalen als de goederen een waarde hebben van 430 euro of minder.

Dus wel even een kassabon vragen in de winkel waar je de kleding koopt.