ja dat mag, komt wel veel bij kijken, oa het vervoer, papierwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat mag. Veel mensen laten zich bijvoorbeeld in hun geboorteland begraven.
12 jaar geleden
Dat nag inderdaad. Je kunt je er ook voor verzekeren en in je polis laten opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, zoals hiervoor al vermeld. Regel alles wel op tijd, want als je, zoals je in je vraag stel, overleden bent, heb je niks meer te willen. Dan ben je overgeleverd aan de goede wil van je nabestaanden.
jc54
12 jaar geleden
Ja, maar het vergt veel tijd (vervoer(en)) en misschien krijg je heimwee aan de overledene. Opzoeken enz.. Persoonlijk zou ik 't niet doen in Indonesië of zo, of Haïti. Je weet maar nooit met al die overstromingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, kijk bijvoorbeeld naar Pim Fortuyn die zich in Italië liet begraven.