als ik graffiti spuit op een gebouwtje diep in het bos die al helemaal beklat is, wat zou ik dat moetten betalen als ik gesnapt word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Dan moet je €75,= betalen. Maakt niet uit waar het gebouw staat of dat anderen het ook al hebben gedaan. Het is en blijft vandalisme!!!
Check deze link:
http://www.2link.nl/boetesinnederland.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat jij betrapt word en de anderen die de graffitit al hebben gezet niet, of misschien zijn zij ook wel gepakt maar vertellen dat niet, kleine boete en op naar het volgende kunstwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zal je aangehoudwn worden voor vernieling. Het kan ook dat je een boete krijgt voor het bekladden. Dat is dan een boete van 100 euro. De eerder genoemde 75 euro klopt niet meer.

Daarnaast worden je gegevens doorgegeven aan de eigenaar van het gebouw welke jou civielrechtelijk aansprakelijk kan stellen om alles schoonmaak kosten te betalen. En dat is pas echt duur.