Ja dat mag maar de kans is er wel dat je buren het niet zo leuk vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wij hadden ze ook zonder vergunning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich mag het,maar er zijn gemeenten die het niet toestaan dus het is misschien beter om hier eerst bij je gemeente te informeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter geen haan nemen. Zelf hebben wij 3 zijdehoentjes lopen. Die zijn redelijk stil en ze kunnen niet vliegen! je hebt dus genoeg aan een hekje van 60 cm hoogte (voor de zekerheid liever hoger)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit mogelijk maar ik zou alsnog even de gemeente bellen en dit navragen. Trouwens ik zou er wel een hek om de kip heenplaatsen XDD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de meeste gemeentes mag dat wel. Je kunt het voor de zekerheid wel vragen. Wij hebben ook een kip in de tuin en daar is toch nog nooit iets over gezegt. Hanen maken veel lawaai, dus daar zou ik wel op letten. Bijvoorbeeld als je in een drukke buurt zou wonen, zou dat niet bepaalt handig zijn voor de buren.