Is het waar dat je in America als een politie agent man en vrouw kan scheiden

Ik was gister de serie "southland" aan het kijken, een een van die agenten had het gehad met een ruzie tussen man en vrouw. En hij zei leg jullie rechter hand op mijn badge, en als ambtenaar van los angeles verklaar ik jullie nu als gescheiden.
Ik neem aan dat als dit echt mogelijk is dat er wel een goeie reden voor moet zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel als het een nephuwelijk is geweest in Las Vegas. Als het een officieel ingeschreven huwelijk volgens de wet is niet. Dan moet het ook weer via een officiele wet de scheiding worden geregeld.