Ik ben niet tevreden met het toestel en abonnement,kun je een telefoonabonnement na 4 maanden nog opzeggen?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K

Antwoorden (4)

dat kun je het beste even in de winkel navragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wens je veel succes. Toen ik dat probeerde bij T-Mobile ( na een hoop gezeik zeiden ze me doodleuk. U heeft een contract getekend en dat kan niet zomaar ontbonden worden. Wij zijn al heel coulant door te zeggen dat je vanaf 2 maanden voor einde contract al mag vernieuwen of beëindigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kun je niet. Opletten wanneer je abonnement weer verloopt en dan snel een ander nemen.
ronron1212
12 jaar geleden
Als het een mobiele abonnement is hangt het er vanaf bij wie, ik weet alleen dat wanneer je bij de KPN tussentijds je mobiele abonnement wil opzeggen je dan een afkoopsom moet betalen dat is het bedrag van je maandelijkse abonnement tot en met het einddatum van je abonnement