wat kost het verlengen van een identiteitskaart die verlopen is.

ik kan nergens vinden wat de prijs is van het verlengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige gemeentes doen het gratis, dat zou een rede kunnen zijn dat je de prijs niet kunt vinden. Er zijn dan wel de kosten voor je foto en evt. nog wat admin. kosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ik ga het gelijk maar even doen.

Het beste antwoord

De maximale kosten voor een Nederlandse ID-kaart zijn € 43,89 dit is per gemeente verschillend.
Net als een verlopen paspoort, koop je een nieuw ID-Kaart bij je gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartelijk bedankt ik ga het gelijk maar regelen.

Andere antwoorden (1)

Je kunt een identiteitskaart niet verlengen. Wanneer deze verlopen is (altijd na 5 jaar) moet je een nieuwe aanvragen bij de gemeente waarin je woont, kosten hiervan zijn ongeveer 44 euro + de kosten van een pasfoto.