Als je op therapeutische basis werkt, ben je eigenlijk nog ziek gemeld. Als het dan even niet gaat, kun je thuis blijven. Dit heeft natuurlijk wel gevolgen als het je na verloop van tijd niet gaat lukken je therapeutische uren 'vast ' te houden. Uiteindelijk is natuurlijk het doel je uren weer op het oude niveau te krijgen, tegen dezelfde inzet als voorheen en betaald.

Denk dat je er met je baas samen vast uit zult komen, geef natuurlijk wel een geldige reden op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat staat hierover in je cao.Dat verschilt nogal per werkgever.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal je ff na moeten vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je therapeutisch werkt kun je geen snipperdagen of vakantiedagen opnemen. Want je verricht geen (betaald) werk. Maar je bouwt ook geen vakantierecht op.
Als het goed georganiseerd is, zijn er afspraken gemaakt die op jouw bezigheden van toepassing zijn.
Dus pas op dat je dagen dat je niet doende bent als vakantie of snipperdagen verantwoordt, want je bouwt geen vakantietijd op.