aan wat voor voorwaarden moet ik voldoen voor een aanvraag voorlopige voorziening bij echtscheiding? alvast bedankt

Mijn advocaat heeft mij gelogen.Ik heb sinds 2 feb.dit jaar de aanvraag ingediend. Ik sta nog steeds te wachten met mijn voorlopige voorziening.Mijn man is agressief naar ons toe(mij&mijn zoontje van 8).Mijn man heeft een relatie met een man al10 jaar lang achter mij rug.Ik heb de indruk dat het gaat over een samenzwering tussen advocaten en enz.Nu heeft mijn advocaat opnieuw een voorlopige voorziening aangevraagd.Wat zijn de aalgemene voorwarden voor zo een aanvraag?Aan wat voorwaarden moet ik voldoen?Iemand die kan me helpen met deze vraag?De waarheid moet naar vore komen .De criminele niet.Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wil je bereiken met een vv ,meer geld ,meer tijd omn
de inboedel te laten verdwijnen, een vv is er voor om een onwillige partij te dwingen ,uit je verhaal begrijp ik dat je op wraak uit bent ,mischien vind de recher het niet nodig om een vv toe te wijzen omdat je man zich aan de afspraken houd .

Antwoorden (1)

Bij een voorlopige voorziening neemt de rechter een voorlopige beslissing over die dingen waar u het niet eens over kunt worden. Zo'n beslissing van de rechter over een voorlopige voorziening geldt alleen tijdens de procedure. Van een uitspraak over een voorlopige voorziening kunt u niet in hoger beroep gaan.

U kunt een voorlopige voorziening via uw advocaat vragen. U kunt dit tijdens de scheidingsprocedure doen, maar ook vòòrdat de scheidingsprocedure is gestart. In dat laatste geval moet u wel binnen vier weken, nadat de voorziening is getroffen, uw scheidingsverzoek bij dezelfde rechtbank indienen. Anders verliest de voorlopige voorziening haar geldigheid. Een voorlopige voorziening kan worden getroffen voor:

http://www.echtscheiding.nl/procedures/spoedprocedure-voorlopige-voorziening

http://www.rechtspraak.nl/Naar-de-rechter/Bestuursrechter/Procedures/Voorlopige-voorziening/Pages/default.aspx
ronron1212