Eerst beslaglegging en dan pas exploot???

Ik heb en geschil en ben er dus mee bezig maar ik heb nu een beslaglegging gehad op mijn (week!!!) salaris al twee weken maar vandaag is er pas een exploot aanboden mag dit?? En er is in getypexd ( datum veranderd) volgens mij klopt dat niet helemaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je kunt géén loonbeslag krijgen voordat jouw zaak voor de rechter is geweest en deze jou tot betaling veroordeeld heeft. Daarna komt de deurwaarder de uitspraak brengen en als je dan nog niet betaalt kan hij loonbeslag leggen. Eerder niet. Maar sommige deurwaarders zijn grote smeerlappen, dus let goed op.