Bestaat er een site waarop men kan te weten komen of een advocaat bekend is als goed of minder goed ?

of gerangschikt volgens specialisatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Er bestaat inderdaad nog niet echt een site waarop duidelijk staat welke advocaat bekend staat als goed of minder goed. Wel zijn er sites waarbij je een plaatsnaam en rechtsgebied in kan voeren, en dan gaan zij voor je op zoek naar een advocaat. Wat dat betreft dus enigszins gerangschikt volgens specialisatie. Wel weet ik dat er een website opgezet wordt momenteel die uiteindelijk het doel heeft die site te gaan worden: www.advocatenvinder.nl. Die site zit nu echter nog in het beginstadium. Maar hopelijk kan die site je over een tijd verder helpen. Voor nu dus nog even alle andere sites doorzoeken helaas.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via http://www.alleadvocaten.nl/ is in elk geval op te zoeken op welk rechtsgebied een bepaalde advocaat bekwaam is. Met behulp van het register wordt aan mensen die een advocaat zoeken de weg gewezen.
Amadea
13 jaar geleden
Je hebt heel veel juristen site's en forum's om uit te vinden wie het beste bij jou of jouw zaak past...Heb zelf veel site's als rechten.nl en advocatennet.nl enzovoorts doorgespit heb er genoeg gevonden met specialicatie s gerangschikt maar volgens mij is er niet echt een site met kwalificatie of iets dergelijks.
Denk ook dat het verder een kwestie van gelijkgestemdheid /klik is.
Google eens op verschillende tags...