Waar komt deze rare wet vandaan: In Ohio is het verboden om vissen dronken te voeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.8K

Antwoorden (4)

Slechte ervaringen misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's toch logish, dat kun je echt niet maken tegenover die vissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk om stropen tegen te gaan
in nederland stropen ze op die manier ook op gevogelte door graan in de jenever te drenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vissen die beneveld zijn, zijn gemakkelijker te vangen dan vissen die dat niet zijn.

Om die vissen toch nog iets van een faire kans te geven is die wet in het leven geroepen.

Ik kan mij goed voorstellen dat hierbij de dierenactivisten een zeer belangrijke rol gespeeld hebben.

Overigens bestaan er wel vreemdere wetten in de diverse landen..

Bijvoorbeeld in een bepaalde staat van de Verenigde Staten moet een man met een rode vlag lopen vóór de auto waarin een vrouw rijdt.

Of..in Nederland waar een venster dat boven het grondgebied van de buren staat..Voor zo'n venster moeten tralies zitten met een onderlinge afstand van maximaal één handpalm.

Groet,

Ton