Wie heeft de rechten op vragen en antwoorden die hier geplaatst worden ?

Krijgt goeievraag.nl (=Sanoma uitgeverij) automatisch het auteursrecht ?

Toegevoegd na 2 uur:
Als de auteur het recht behoud op zijn/haar antwoorden/reacties dan heeft GV dus niet het recht deze zomaar te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Volgens de voorwaarden:

"Je behoudt alle eigendomsrechten op inhoud die door jou is geplaatst, maar stemt ermee in dat jouw inhoud wordt getoond op GoeieVraag.nl en andere websites / applicaties"
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, ik geef hetzelfde antwoord, jij was eerder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover je het eigendoms c.q. gebruiksrecht hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe zit het dan met verwijderen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kortom; je hebt geen invloed op wat er met jouw antwoorden/reacties gebeurd.

Andere antwoorden (3)

Copyright

Je behoudt alle eigendomsrechten op inhoud die door jou is geplaatst, maar stemt ermee in dat jouw inhoud wordt getoond op GoeieVraag.nl en andere websites / applicaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auteursrecht ligt automatisch bij de auteur. Met het plaatsen van je vraag, antwoord of reactie geef je alleen toestemming om de tekst hier en op zustersites te tonen, maar dat auteursrecht hou je altijd zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zelf de rechten op wat je plaatst maar: dat wat je plaatst moet wel aan de voorwaarden voldoen. Vandaar dat een vraag of antwoord dat volgens de moderatoren niet aan die voorwaarden voldoet, verwijderd kan worden.