Een winkelontzegging telt dat voor alle bedrijven?

voorbeeld:Ik hebt een. Winkelontzegging Gekregen Bij de jumbo .. Telt dat voor alle. Jumbo's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

In de ontzegging, die je schriftelijk uitgereikt krijgt, staat precies omschreven voor welke winkels de ontzegging geldt. Vaak zie je dat, als ondernemingen meerdere vestigingen in de stad hebben, ze een ontzegging uitschrijven voor alles winkels in de stad.

Ontzegging moet worden ondertekend door de politie en de winkelier. Politie slaat gegevens vervolgens op, evenals de winkelier.

Indien u toch, tijdens de ontzegging een van de winkels betreedt, dan pleegt u huisvredebreuk. Dit is strafbaar en daar kunt u voor aangehouden worden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat telt alleen voor de Jumbo waar je de winkelontzegging heb gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhu en dit was het antwoordt, als je dat zou hebben gehad ( dus als voorbeeld ) dan telt dat alleen voor die winkel en niet voor allen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is voor de winkeliers toch niet na te gaan. Lijkt mij... ;-)
Hangt van de woonplaats en de reden af.
In mijn woonplaats hebben de winkeliers bv een systeem waar ze na diefstal contact hebben met de andere plaatselijke supermarkten, zodat de persoon enige tijd nergens meer terecht kan en er iemand ander op uit moet sturen.