heb een particuliere huurwoning op een adres gehuurd maar op het adres zit ook een kapperszaak in een aanbouw van mijn woning op zelfde adres mag dat

Toegevoegd na 12 uur:
in mijn huurcontract staat niks over kapperszaak vermeld!
ik zou graag van mn huurcontract af willen het probleem is echter zit er tot 31-12-2011 aan vast mn huur is torenhoog 975 euro pm all in. en het huis is slecht geisoleerd en keuken en badkamer in een hele slechte staat zijn er regels voor de staat van een pand met die huur?? hoop dat iemand met goede adviezen komt mij te helpen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet dat dan niet bij de gemeente bekent zijn op adres wat bestemmingsplan is???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het kadaster staat de omschrijving van onroerend goed op elk adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het huurcontract staat niks over kapperszaak gemeld!! en deze kapperszaak heeft hetzelfde adres!
en kan ik via internet op mn adres kadaster gegevens inzien of moet ik dat bij de gemeente opvragen?

Het beste antwoord

als dit in het huurcontract staat en jij bent er mee ingestemd dan mag dat

ik neem aan dat de verhuurder je de woning onder die voorwaarde verhuurd , dat er een kapperszaak bij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor.

Het is alleen praktischer als één van de twee en ander nummer krijgt, huisnummer b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er sprake van huur of onderhuur en heeft u een woonvergunning? Huurt u daadwerkelijk de woning of draait u later ook op voor de kosten van de kapperszaak?

Pluis even na wat u contractueel vast heeft laten leggen.
Overtuig u er van dat de kapperszaak een andere adressering heeft. Bezint eer ge begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer bij uw verhuurder of de kapperszaak een ander adres krijgt, zoals huisnummer bis.
Want splitsing zou dan wel handig zijn (formele splitsing waardoor twee huisnummers ontstaan), maar huiseigenaren zijn daar niet altijd happig op omdat het geld kost.
Steek zeker je licht op bij de Woonbond: http://www.woonbond.nl/
Of voor Vlaanderen de Huurdersbond: http://www.vob-vzw.be/tabid/63/default.aspx