Kun je met een gehandicapte P-kaart ook gaan staan op parkeerplaatsen die geen specifieke gehandicapte-parkeerplaats zijn?

of is dit verboden?

Toegevoegd na 4 minuten:
moet ervoor betaald worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bovengenoemde antwoorden zijn beiden niet juist. Het verschilt namelijk per gemeente.
Op de site van de stichting gehandicapten parkeren houten staat precies hoe het zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De kaart geeft je een extra recht namelijk het staan op een specifieke gehandicaptenparkeerplaats je mag dus ook op een gewone parkeerplaats staan.
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Ja natuurlijk met je betalen
Jazeker, wel moet je gewoon betalen voor de parkeertijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, tegen betaling