Als de dienst van een raam prostituee,echt heel belabberd is, kan ik dan mijn geld terug krijgen.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag moet je maar in een kroeg of in een bordeel stellen, lijkt mij.

Het beste antwoord

Als je vooraf geen afspraken hebt gehad kan je dat echt vergeten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat ook. eerst goede afspraken maken....anders geen garantie

Andere antwoorden (5)

Ik denk het niet betaald en geleverd. Jammer dan voor je
ronron1212
13 jaar geleden
Je betaalt vooraf,met afspraak dat je bepaalde handelingen gaat doen,de kwaliteit van de dienst word(vaak)niet besproken.

Je zou kunnen vragen om een contract op te stellen waarbij bijv. bepaalde garanties mbt tot de wensen die je hebtstaan,of een niet-goed geld- terug garantie instaat.

Maar of je dit voor dertig euro krijgt....;)

Dan kun je net zo goed gaan trouwen..:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk niet.
Want wie bepaalt dan wat belabberd is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de klant
Resultaten behaald in het verleden, geven geen garantie voor de toekomst. Dat gaat ook op voor deze dames en daarbij kan het ook aan jou liggen. De centjes daar kun je naar fluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb alles onder controle..
Nee natuurlijk niet. Jij moet de ervaring krijgen om te krijgen wat jij wilt. Je bent op je eigen doel uit, en dat moet je gewoon realiseren.