bestaat er een sticker: JA: reclamefolders NEE: geen huis aan huisbladen

folders vind ik wel leuk maar wekelijks een kilo huis aan huis bladen niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Je kan op je tekstverwerker in een groot en vet lettertype de tekst 'RECLAMEFOLDERS JA / HUIS AAN HUISBLADEN NEE' tikken, dat uitprinten op een etikettenvel, uitknippen en er plastic folie overheen plakken. Die strook zou je dan op je brievenbus of deur kunnen plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee er bestaan alleen NEE - NEE stickers en NEE - JA. voor geen reclame en wel huis a. huis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet standaard. Je kunt ze wel zelf maken.

Op internet zijn er ook sites waarbij je zelfgemaakte stickers kunt bestellen. Maar ik ben bang dat de krantenjongen juist die tekst niet zal opmerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn gratis af te halen bij het gemeentehuis, dus je zou eens kunnen experimenteren.
De achterkant er nog niet afhalen, en met een heel scherp mesje het JA en NEE eruit snijden en verwisselen.
Dan tijdelijk een plakbandje over de hele sticker, en vervolgens op de klep van je brievenbus plakken.
De bezorgers zullen in eerste instantie, niet weten wat ze zien, maar ze zijn natuurlijk ook niet blind. Ik denk dat je een grote kans hebt, dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gewoon een nee/nee en een nee/ja halen, en de "ja' overplakken op de ongewenste 'nee'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook een hele goeie!!!
ik denk dat je dan beter een nee-nee kunt opplakken en het maar zo moet nemen als het is want ik loop zelf folders en als er een sticker is hoef ik niks te doen, dus ga ik niet eerst lezen wat er op staat, alleen de krantenjongen houd je hier misschien mee tegen