Waarom willen er zo veel mensen veel geld verdienen zonder en ook maar een kleine moeite voor te doen?

Het is toch normaal dat je om veel te verdienen veel moet werken , maar toch komen er elke dag vragen voorbij hoe mensen veel kunnen verdienen zonder te werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
G.V werk..+je

Het beste antwoord

Omdat het wel lekker makkelijk zou zijn.

Als jij ergens een baantje kunt vinden waar je net zoveel verdient als nu waarvoor je slechts 1 keer per jaar een kort document moet doorlezen zou je ook geen nee zeggen. Je hebt dan geld en tijd om leuke dingen te doen en ook als je wilt blijven werken kan dat.

Er was pas een onderzoek waarin stond dat geld (tot 58.000 dollar) gelukkig maakt. Dus iedereen die daaronder zit is wel geinteresseerd in een echte manier om makkelijk geld te verdienen.

Natuurlijk is dat (bijna) niet te vinden, maar wat is er mis mee dat toch te proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (8)

Natuurlijk is het heel normaal om hard te werken om veel geld te hebben, maar het minstens net zo normaal veel geld te willen hebben zonder er iets voor te hoeven doen.
Iedereen wil toch wel een keertje die staatsloterij winnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Dat komt omdat de vragenstellers in de veronderstellig verkeren dat de mensen (waaronder ik ) die hier uren achter de PC zitten allemaal hun schaapjes op het droge hebben.
En het geheim ,hoe, willen ze graag van ons te weten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij heb ook een minnetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schapen nooit in de buurt van water laten komen!
@ Marion,ik grossier in minnetjes. Om de één of ander reden zijn er personen die mijn antwoorden niet op prijs stellen! Het zij zo.
die zijn liever lui dan moe..
willen alles...behalve werken..
ja en er moet toch brood op de plank komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ben ik toch niet met je eens. Ik werk minstens 40 uur per week en als ik een miljoen of tien zou winnen zou ik zeker blijven werken. Alleen kan ik dan wel mijn schulden afbetalen, lekker uit eten als ik daar zin in heb en toch die vakantie naar een warm land betalen. Dat betekend niet dat ik lui ben, dat betekend dat ik inzien dat ik met meer geld meer mogelijkheden heb en die graag zou willen hebben. Nu werk ik daarvoor maar als er een shortcut is zou ik daar zeker geen nee tegen zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mens maak je niet druk die vraag is niet op jou gericht
er verschijnen steeds vragen met ..hoe kan ik zo snel mogelijk veel geld verdienen maar niet veel werken..
daar gaat t om
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoef al 13 jaar niets meer te doen en kan me financieel goed redden,dat mag ook wel,als je meer dan 45 jaar het beste van je leven aan anderen gegeven hebt. Maar een extraatje zou ik toch wel op prijs stellen,als is het maar om onder de kinderen en kleinkinderen te verdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen ik ben 49 jaar ..ik werk al vanaf mijn 14e jaar. ik heb alles wat ik wil, ik kan alles wat ik wil ..MAAR DAAR HEB IK KEI HARD VOOR GEWERKT EN NOG
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat mij betreft,is het je van harte gegund. Enne, pas geworden? Vanwege die beker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik heb mezelf gegeven omdat ik deze week boven aan sta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Marion (en eigenlijk @ allen die zo nodig moeten mededelen hoe goed ze het wel niet hebben): Hou er nou mee op, het is te doorzichtig,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de waarheid meestal Swerus!
Tsja, het is nou eenmaal makkelijk als er geld uit de kraan zou komen in plaats van dat je er tot 7 uur 's avonds voor moet werken.
Mensen (de meeste dan) zouden liever het eerste doen, zodat ze veel vrije tijd hebben en 'leuke'dingen kunnen doen, i.p.v. noodgedwongen naar je werk te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee waarom mensen dat willen, het is toch heerlijk om na een dag werken lekker bij te komen.
Ik werk bijna mijn hele leven al en had al een bijbaantje vanaf mijn 9de jaar.
In een winkel van ca. 30m. lang elke woensdag middag stofzuigen.
Ik heb nog nooit een hekel aan werken gehad maar wel een hekel aan stilzitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk omdat die vragenstellers vaak op zondag zijn geboren. Doorgaans wordt op deze dag niet gewerkt......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij komt dat doordat ze het verschil tussen realiteit en fictie niet kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpel, Wie wilt er nou niet slapen rijk worden? ergens voor werken, betekent er moeite voor doen, Het is als een soort jezelf een beetje belasten, ergens energie in stoppen.