Hoe bereik ik Obama ?

Ik zie op national geographic over hoe het er aan toe gaat in de gevangenissen in amerika. Ware mishandeling, ware verspilling van geld. Totaal foute aanpak waar ik heel goede ideeen over heb. Hoe krijg ik die ideeen bij de amerikanen ? Hier in ons land is er ook het nodige te veranderen, maar politici zijn te druk bezig om elkaar de loef af te steken i.p.v. ons land goed te besturen. Ook verloren energie dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Via deze link http://www.whitehouse.gov/contact/ kunt u contact maken met het witte huis en uw vragen stellen of uw ideeën kenbaar maken.

Succes!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt hem een brief sturen naar zijn eigen adres: 1600 Pennsylvania Av. Washington.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Obama is gewoon per email te bereiken hoor! Of hij alles
zelf leest dat weet ik niet ;-)

Het zou misschien effectiever kunnen zijn, om na te gaan
of er in de VS mensen zijn die het allemaal ook "een
totaal foute aanpak" vinden, en je zou daar al je ideeen
kwijt kunnen. Er zal vast wel een groep van mensen te
vinden zijn. Daar komt nog bij, omdat zij dichter bij het
vuur zitten, ook beter de weg weten om er daadwerkelijk
iets aan te doen. Dingen die in de VS niet deugen
proberen vanuit Nederland op te lossen, heeft doorgaans
weinig kans van slagen. Dus maak contact met mensen
daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap je antwoord, maar het is geen antwoord op mijn vraag.
Heb je zijn mail adres bijvoorbeeld ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De president van de VS MAG niet mailen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen email adres maar wel een contactformulier:
http://capwiz.com/politicsol/dbq/officials/agencies/index.dbq?id=4866&dir=politicsol&command=depresult&submit.x=8&submit.y=8 Ik dacht dat ik wel een antwoord op je vraag had gegeven, omdat je ook duidelijk vraagt: "hoe krijg ik die
ideeen bij de amerikanen?"
En mijn antwoord is dan, dat volgens mij de beste manier is om het via een organisatie in de VS te doen, die net zo denkt zoals jij.
Iedere brief die naar het Witte Huis gestuurd wordt, wordt gelezen. Meestal door stafleden. Ik denk echter dat jouw brief, als buitenlander en niet stemmer, op een andere stapel komt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, bel hem gewoon even.
http://www.whitehouse.gov/contact