Hoe kan een tiener van 14 zo snel mogelijk een baantje vinden om geld te verdienen? wat zijn de mogelijkheden?

Ik heb dringend geld nodig! En eigenlijk mag ik pas werken als ik 15 ben, maar ik heb echt geld nodig!
Iets waarmee ik sowieso 40 euro per maand verdien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb al een krantenwijk maar daar red ik het niet mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Misschien kun je wat klusjes in weekend voor vrienden kennissen je ouders familie doen en daar een kleine vergoeding voor vragen. bvb de hond uitlaten elke dag na school of auto.s wassen gras maaien boodschappen doen voor de ouderen enz.
Het verdiend niet echt goed maar je kunt er misschien die veertig euro mee verdienen.
Dit hebben wij als kind in iedergeval bij de krantewijk erbij gedaan. om een extraatje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Krantenwijk mag al vanaf 13 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeveel je kan verdienen dat weet ik niet, voor jou leeftijd is een krantenwijk volgens mij de enige optie

Toegevoegd na 52 seconden:
interessante link:
13 jaar geleden
Een krantenwijk. Daar verdien je 40 tot 50 euro per maand mee. Je kan ook klusjes gaan doen bij familie en vrienden.
De rest is zwartwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag je moeder of je klusjes in huis mag doen tegen betaling.

B.v. badkamer schoonmaken 2,50 - stofzuigen en dweilen 2,00 enz.

Je kunt ook bij een (kinder)boerderij in de buurt (als dat er is natuurlijk) klusjes doen.

In de horeca kun je soms ook terecht als afwashulp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens goed rond in je kamer, heb je nog oud speelgoed, boeken of andere dingen die je kunt verkopen? Ik heb zelf een 14-jarige zoon die eerst begonnen is met de verkoop van zijn lego en oude pc spellen. Nu heeft hij inmiddels een echt handeltje in met name in- en verkoop van games.
Wat je ook kunt doen is aan het eind van een marktdag aan de handelaren vragen of je kunt helpen met opruimen, ze zijn vaak ruimhartig met belonen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, goeie!
Je kunt gaan oppassen bij verschillende gezinnen. Soms zoeken mensen een vaste oppas voor een aantal uur in de week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op jou leeftijd al zo veel geld nodig hebt dat je nu al geldzorgen hebt, zou ik me eerst eens afvragen hoe het komt dat je zoveel geld maandelijks nodig hebt.
Misschien als je je leven anders gaat indelen dat je met minder toe kan en je krantenwijk voldoende is.
De vraag is meer een schreeuw om hulp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben blij met je reactie. Ik ken je niet en kreeg een raar gevoel bij je vraag. Nu snap ik je beter.
Ik ben 14 en werk als vakkenvuller in de albert heijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kleine beetjes helpen. Je kunt misschien oude mensen helpen met hun boodschappen. Koekjes maken en verkopen, babysitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de kas werken(tomaten plukken).
verdiend goed op mijn 14de verdiende ik 3.50 per uur
als je van 7 tot 12 werk is dat 5 uur
5x3.50=17,50
en dan keer het aantal dagen dat je kan
als je maar 3 dagen kan kom je al ver boven de 40 euro uit