Je hebt er niks meer aan, aangezien hij al vanaf 2007 ziek was, hij zal naar de stort gebracht worden en daar worden verbrand.

Er zijn wel plannen om een nieuwe boom neer te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

gewoon afvoeren vrees ik, hij is rot en vermolmd.
de anne frankstichting heeft de afgelopen jaren driftig kastanjes van deze boom verzameld, dus er zijn al heel wat jonge loten die afstammen van deze boom, en daar zullen we het nu mee moeten doen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.000 punten (23/8 15:15u), gefeliciteerd!
Rieneke1
13 jaar geleden
het was een hele klus, maar hij is geklaard!
dankje :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, meer dan een jaar heel actief GV-en, ik besef maar al te goed wat het betekent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan: dan heb je zoveel punten, maar je kunt er verder niets mee. wel jammer van je tijd lijkt me op een gegeven moment...
Rieneke1
13 jaar geleden
@kimberley, ik zie het als een leuk spel, wat nog leerzaam is ook.
punten op zich geef ik niet zoveel om, maar een hoge antwoordwaardering is wel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke, van harte!
Rieneke1
13 jaar geleden
dank keesje! :)
Ik lees net dat souvenierjagers al aan het sprokkelen zijn.
Hij kan natuurlijk uitstekend in stukjes verkocht worden, ala de Berlijnse Muur. Helemaal als het geld voor een goed doel wordt gebruikt bij de Anne Frankstichting.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op Marktplaats worden al stukken van de boom te koop aangeboden. Nog geen half uur nadat de boom omging, stond een stuk ervan te koop op de site. "Origineel stuk van de Anne Frankboom die net is neergegaan!'', staat in de, inmiddels verwijderde, advertentie. Het stuk dat te koop wordt aangeboden, is ongeveer 30 centimeter lang. Bij de advertentie staan meerdere foto's van een omgevallen boom. Op één afbeelding staat er een lachende dame naast.
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord voor een goed doel +1
escape
13 jaar geleden
Dan heb je nog niet naar je eigen avatar gekeken, LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, is dat dan ook een mens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, ja Rasputia!! Schitterend.
In stukken gezaagd en afgevoerd. Verder natuurlijk niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hij vroeg of laat zou omwaaien was natuurlijk een feit. Drie jaar geleden was al bekend dat hij ziek was. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd.

Toegevoegd na 2 minuten:
En verder is het gewoon een boom. Jammer dan. Anne Frank wordt heus niet vergeten nu de boom er niet meer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil wel een stuk voor de open haard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een keer over ophouden .... het is bij mij om de hoek en het was een oude rotte kastanjeboom ... klaar ...ze zeiden dat de boom rot was en gisterren kregen ze gelijk ... nu ophouden , en ZEKER niet de stronk bewaren .... wat dan , word zeker ook een monument .....
heb helemaal niks tegen Anna Frank , wel tegen `three-huggers`...