Achter de rug van iemand om.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Plakbandje op de haak van de telefoon.

Memo neerleggen dat meneer de Leeuw heeft gebeld en het nummer van Artis erbij zetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je aan iemand vraagt wat ze in hun koffie hebben en ze zeggen: alles, dan stop je er melk, suiker en een gebakje in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
moet er erg om lachen!
Vaak héél subtiel.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Informatie achterhouden.
-Bewust verkeerde informatie geven.
-Iemand onderdrukken (dan is het meestal door een leidinggevende).
-Achter iemands rug om roddelen maar wel zorgen dat die persoon weet dat je het doet.
-Iemand negeren.

Toegevoegd na 47 seconden:
Uhm, ik ga ervan uit dat je dit uit interesse vroeg en niet om suggesties te krijgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken een geval waar 2 collega,s niks meer tegen elkaar zeggen.
Maar elkaar wel elke dag 5 a 6 keer tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan gaan van indirecte tot directe manier...
indirect :Niet meegevraagd worden op feestjes,vergaderingen,lunches.

direct: Dossiers verstoppen, propjes gooien, verbaal geweld(uitschelden), het werk hinderen...

Toegevoegd na 46 seconden:
je zou denken dat direct meer pest maar indirect doet meer pijn... Omdat je het via een omweg doet.

Vrouwen doen meestal indirect mannen direct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je voor de bouwvakvakantie bij een collega die je niet mag een bakje filet american open zetten in zijn kluisje hahahahaha ;P dan moet je kijken hoe het er naar de bouwvak vakantie eruit ziet in zijn kluisje hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een verschil tussen plagen en pesten. Wil je iemand plagen dan haal je een grap uit met iemand die je wel mag. Plagen gaat vaak over en weer.

Wil je iemand pesten dan is dat vaak op een lelijke manier, dan doe je van alles om de ander het leven zuur te maken.

Geen goed idee dat pesten, want je collega's vertrouwen je dan niet meer en je baan staat ook nog op de tocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip:
Als er op het bedrijfsnetwerk met beveiligde zwevende profielen wordt ingelogd: 3x achter elkaar proberen in te loggen als de te pesten collega, en dus 3 x een verkeerd password invoeren. Het account wordt dan geblokkeerd en de collega is 'n halve dag bezig om z'n computer weer te kunnen gebruiken.
Ook leuk om je baas te dissen.