Mogen kinderen van 10 met een t-shirt waarop staat CREW lopen. ?

Ze lopen op voetbal veld rond als een moeder een toernooi heeft Gé organiseert met medewerking van de gemeente ect.

Mogen kinderen van 10 jaar met een shirt CREW er rondlopen en tegen volwassenen zeggen dat ze hun troep weggooien ect

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp niet wat het probleem zou kunnen zijn.

Het beste antwoord

Ik zou het met een korreltje zout nemen:
Het is toch een leuke les voor de kinderen: Ze leren een stukje verantwoordelijkheid, ze voelen zich even een hele Piet, en zijn bezig met overzicht en organisatie.

Kortom: Probeer je niet te ergeren, neem het 'gedoe' met een glimlach en geef de kinderen de kans om zich ook eens een dagje 'crew' te voelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, perfect +

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, natuurlijk mag dat. Het dragen van die tekst op het shirt is vrij en iemand aanspreken op zijn gedrag is alleen maar goed.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Hartstikke leuk voor die kinderen, die voelen zich heel stoer natuurlijk en het is nog leerzaam voor ze ook. Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat ze beleefd hun verzoeken aan de volwassenen en andere kinderen doen!