Zeker!
Ons Nederlandse elftal staat in de finale....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit een bijgelovigere groep mensen meegemaakt dan voetballers?
Dus als jouw (bij)geloof even groot is, dan helpt het voor jou ook
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er zijn nog bijgelovigere mensen. Maak een bodybuilder wijs, dat hij twee keer zo breed kan worden door het eten van koeiestront, en je ziet hem elke dag in het weiland!
Ik denk dat het effect van het 'ergens in geloven' groter is dan het effect van de magneetbandjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je die magneetjes tegen reuma?
die schijnen te helpen ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt net zo goed als homeopathie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk. Dit werkt net zo goed als water dat in tibet is ingestraald door Mao.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal, Niko Haak promote dat in Nederland. Toen de marketingcampagne klaar was, overleed hij. Een miljoenenstrop (Niko Haakwas een artiest uit de vorige eeuw overigens) Het werkt dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als ik je goed begrijp Jeroen1962 en jij Nico Haak als referentiekader neemt, dan vind ik jouw conclusie wel erg voorbarig. Gestaafd op één enkel persoon en totaal niet onderbouwd. Jammer voor Meneer Haak maar statistisch en flutantwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen weet dat dit oplichting is. Alleen breng ik het humoristisch. En met een controleerbaar feit. Ga de krantenartikellen er maar eens op na slaan. Het is pichting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oplichting, dat geloof ik zeker en de humor begreep ik ook wel. De vraag was of het werkt!
Ja zeker.

Als jij erin gelooft dan werkt het. Absoluut.
Als jij er niet in gelooft dan werkt het niet.

Het ligt niet specifiek aan het armbandje. Anderen hebben een konijnenpootje, of een lievelingsketting, of een steentje, of een kleur.

Van alles kan je een talisman maken. Je kunt het zelf programmeren. Ik zelf heb een klein boeddha-tje als een sleutelhanger. Mijn fiets is sindsdien niet meer gesloten.

Ik heb ook een periode edelstenen in mijn broekzak gedragen. Niet om hun werking maar om hun betekenis van kleuren.
Dus wit of paars als ik me spiritueel en helder wilde voelen, rood om extra extravert te zijn, groen voor de natuur en genezing.
Het hielp, doordat ik hem koesterde en hem voelde in mijn broekzak. Omdat ik even de hulp kon gebruiken.

Totdat ik het zelf kon met mijn eigen gedachtenkracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bandjes hebben voornamelijk een psychologisch effect, dat is hetzelfde als dat sommige sporters graag getaped willen worden voor een wedstrijd omdat ze hierdoor het idee hebben krachtiger te zijn. Elke sporter heeft wel iets of een ritueel waarmee hij of zij psychologisch de prestatie krachtiger maakt. Nu zijn het die bandjes, over 2 jaar is het weer iets anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het werkt! Spanje zit ook in de finale. De Spaanse voetballer Gutti (Real Madrid) heeft het geintroduceerd dus ik ga er vanuit dat Spanje ze ook om heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er gevoelig voor bent, dat kan het misschien werken.