Wat is MBO in het engels?

Het woord MBO.
Graag zeker weten dus niet van een vertaalsite.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
54.3K

Antwoorden (4)

zelfde ps. licht er aan als je iemand een brief stuurt wel maar het heet wel anders als je het wat hier het mbo is daar gaat doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
renevanvliet,dat begrijp ik niet!
MBO = Intermediate vocational education.

Toegevoegd na 42 seconden:
Maar dat wordt in het Engels eigenlijk nooit gebruikt, die scholen duiden zich gewoon aan als ''University''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Middelbaar beroeps onderwijs is te vertalen als: intermediate vocational education.
en uit te leggen als:
prepares trainees for jobs that are based on manual or practical activities, traditionally non-academic, and totally related to a specific trade, occupation, or vocation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Secondary vocational education.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want dat is fout, denk je? Ooit gemerkt,dat zo'n site het ook wel eens bij het rechte eind heeft? Overigens zit je hier om vragen te stellen,niet om opdrachten te geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als die vertaalsite (áls Moolkeesje daar het antwoord al vandaan heeft) gewoon gelijk heeft? Als je één keer googlet op "secondary vocational education" kom je er vanzelf achter dat dit werkelijk een veelgebruikte vertaling is. +1 van mij dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thank You! (is een veel gebruikte vertali....enz.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, dus het is een goed antwoord zolang het niet van een vertaalsite komt, maar je het wel zelf gebruikt hebt. Momentje, dan gebruik ik even een vertaling... Klaar, de officiële vertaling is vanaf nu 'middle-aged professional education'. Hartstikke fout natuurlijk, maar ja, je wilde per se niet zomaar een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ, dat is het verschil tussen MBO en HBO...