Waar kan ik vinden wie de eigenaar is van een parkeerplaats in een woonwijk?

Bij mij in de straat ligt een parkeerterrein met zo'n 24 parkeervakken. Iedereen kan er zo op rijden en afrijden. Bij het parkeerterrein liggen, behalve de woningen ook een kerk en een zorgcentrum.

Nu beweert het zorgcentrum ineens dat het parkeerterrein eigendom is van hun en van de kerk en dat bewoners gratis gebruik van dit terrein mogen maken.

Waar kan ik vinden of dit zo is?
Ik kan namelijk ook zeggen dat het terrein van mij is, maar dat maakt het niet waar, het komt mij wel beter uit als men het zou geloven. En dat geldt nu voor het zorgcentrum.

2 jaar geleden
3K
ronron1212
2 jaar geleden
Bij het kadaster tegen een kleine betaling.

Antwoorden (1)

2 jaar geleden
Antoni
2 jaar geleden
De officiële website van het Kadaster is Kadaster.nl https://www.kadaster.nl/, niet Perceelloep.nl.