Vanaf hoe laat zijn alle wegen weer normaal open in Alphen aan den Rijn vandaag na de 20 van Alphen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op de plattegrond, te downloaden via https://www.allesinalphen.nl/upload/573/57249/20%20van%20Alphen%20parcoursen%202019%20met%20wegafsluitingen.pdf staat het precies per weg aangegeven. Rond kwart over drie, nu dus, zijn de meeste afsluitingen beëindigd. Alleen de Oranje Nassausingel/Willem de Zwijgerlaan/President Kennedylaan is nog dicht tot kwart over vier, en de Van Boetzelaerstraat tot 5 uur vanmiddag.
Amadea