Kun je uit je eigen huis worden gegooid ?

Hallo ik heb een vraagje kun je uit je eigen huis worden gegooid als je een tijd hard drugs hebt gebruikt en de buurt gaat er over klagen ook al gebeukt je nu als een jaar niets meer en heb in dat jaar ook 9maanden nietdaar gewoont ik weet namelijk niet hoelang zo'n proces duurt dat het proces meschien al was begonnen toen ik gestopt was als vast bedankt voor de info

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Wanneer het een koophuis is, kun je er niet uitgegooid worden.
MarBet
6 jaar geleden
Een verhuurder mag de overeenkomst ontbinden met jouw instemming. Zonder jouw instemming zal dit via de rechter moeten gebeuren. Een gegronde reden hiervoor is dat de huurder zich niet als goed huurder heeft gedragen. Wat dat precies betekent wordt hopelijk nog duidelijk in een antwoord op je vraag (ik weet het niet).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent al een jaar daar niet geweest ? Heb je het onderverhuurt ?ja dat zou een aanleiding kunnen zijn . Onderhuren mag meestal niet .

Antwoorden (1)

Via een rechter kun je door een verhuurder uit huis gezet worden, maar zoals het nu klinkt zal geen rechter dat in jouw huidige situatie uitspreken.
Wel is het heel verstandig om je relatie met de buren te verbeteren en hun te laten weten dat jij je leven hebt veranderd.