Zijn er nog Black Death sigaretten te koop?

Zijn er nog black Death Sigaretten te koop in de buurt van Amsterdam. In de bijlage zit een foto van het pakje.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (1)

Nee, ze zijn er niet meer. De fabrikant heeft ze uit de handel gehaald. In de regel is dat omdat een merk niet meer goed genoeg verkoopt. De wodka is nog wel te verkrijgen, maar naar rookwaren zul je je een ongeluk moeten zoeken ; hooguit nog wat oude partijen.

Als het je om de smaak gaat, kun je elke soort ongesausde tabak nemen, zoals American Spirit. Ook de echte Ducados en Gauloise zijn er mee vergelijkbaar, maar ook niet overal te koop. Het is zogenaamde "zwarte" tabak.

Wel zijn er nog hier en daar sigaretten van het merk Black Devil ; vergelijkbaar qua uiterlijk (al is het fraaie pakje tegenwoordig natuurlijk volledig verpest door al die onzin), maar dat zijn wel "wijvensigaretten" (chocolade- en vanillesmaak) ; voor de smáák hoef je die niet te zoeken.