Hoe begleiding opzeggen?

Ik heb aangepast contract woningbouw waar in staat dat ik ook 2x per week begleiding moet hebben van asvz en bouman ggz. Ik wil graag weten Hoe en of ik dat kan opzeggen. Ook staat erin dat ik mijn ex niet in huis mag binnen laten doe ik dat wel kan ik me huis kwijt raken

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt de begeleiding niet opzeggen.

Er is een reden dat de woningbouw je een aangepast contract aangeboden heeft. Je weet zelf wel waarom het eerder mis is gegaan met je. Daarom houden ze je nu op het rechte spoor. Het is belangrijk dat je de afspraken met hen nakomt en ook je begeleiding met de GGZ houdt.

Wanneer je laat zien dat het goed met je blijft gaan, wanneer je een langere periode stabiel blijft, dan kan het dat de begeleiding afgebouwd gaat worden en dat je je eigen zelfstandige huurcontract krijgt.

Denk ook even goed na : er is een reden dat je ex niet bij je mag komen. Daarom is het eerder fout gelopen met je. Het is beter dat hij niet bij je komt.
Wil je het risico lopen dat het weer mis gaat ?

Je bent mogelijk te optimistisch. Je begeleiding is mogelijk te somber.
Maar je kunt beter (in kleine stapjes) je zelfstandigheid laten zien, dan dat het weer mis gaat.
Langzaam de begeleiding afbouwen als het kan.
Laat zien dat je verantwoordelijkheden aankunt.