Als er op Nu.nl een reactie verwijderd wordt hoe lang kunnen de mensen daar dan niets meer posten?

Ik zie daar steeds dat reacties verwijderd zijn bij Nu.jij maar even later zie je dan dat die mensen weer nieuwe reacties gepost hebben terwijl ik altijd dacht dat ze dan een ban hebben.

8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Alleen verwijdering van een reactie levert geen ban op. De redactie kan altijd, en zonder opgaaf van redenen, een bericht aanpassen of verwijderen.
Maar als de reacties in de richting van discriminatie gaan of er geen respect getoond wordt dan volgt al heel snel een ban. En die kan heel lang duren.

De huisregels daar vertonen veel overeenkomst met die van Goeie Vraag. Alleen word je hier op GV niet zo snel geband.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat overigens niet wegneemt dat het heel eenvoudig is om een nieuw profiel te maken met een ander e-mailadres, m.a.w. het is geen ip-ban. Soms zie je gebruikers die na te zijn verwijderd binnen 10 minuten weer online zijn onder een iets andere naam.
redhouse
8 jaar geleden
@pieter1986
Dus naam van hun Facebook veranderen.
Zonder Facebook kun je niet reaguren.
redhouse
8 jaar geleden
Sorry in de war met Metro :)