Ja, dat hangt er van af welke versie TomTom je hebt.
Nou, de mijne dan maar.
München-Milaan=494 km, tijd 5 uur 21 min
München-Madrid (via Milaan)=2074 km, tijd 19 uur 65 min
Behouden vaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via google earh kan je precies meten wat de afstand is tussen 2 plekken op aarde, gewoon op het meetlatje klikken boven in het balkje, dan op de ene plek gaan staan en een lijntje trekken naar de volgende.. de afstand komt dan vanzelf in beeld :-)

Toegevoegd na 4 minuten:
munchen milaan is 350 kilometer en van milaan naar madrid is 1187 km.
totaal dus dan 1537 km in totaal van munchen via milaan naar madrid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
342 MIJL EN 551 KILOMETER
dit van milaan naar munchen