wat als je partner de kinderallimentatie niet meer betaald

Mijn ex is baan kwijt en heeft zich zoals gewoonlijk weer diep in schulden gestoken.Heb wel baan,maar zit net boven niveau van uitkering (incl kinderallimentatie)van bijstand krijg ik dus niet meer aangevuld.heb het lbio al ingeschakeld,maar ben bang kale kip niet te plukken.zit nu al bijna 4 maanden onder bijstands niveau.heb al maximum uren op werk ook vanwege handicap zoontje.
hoe kan 1 persoon( ex )mij nog in ellende sleuren,van overheid kan ik geen hulp verwachten heeft iemand er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

in ieder geval even naar het juridisch loket, zij kunnen je een eind op weg helpen. en het lijkt medat je nu recht hebt op aanvulling vanuit uwv, je zit immers niet meer boven bijstandsniveau. succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het CBAI kan je helpen.

Centraal Bureau Alimentatie Incasso
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals in de vraag : van een kale kip kun kun je niks plukken .
Kijk eens op rechtopgeld.nl, misschien is er toch nog iets waar je recht op hebt.
Maak anders een afspraak bij de gemeente en vraag naar de mogelijkheden.
Ook kan je met dergelijke vragen naar maatschappelijkwerk.
Succes