Onze buren hebben al heel de winter een 'tent' staan , waar hun boot onder staat om te schuren. Wij kijken hierop uit, mag dit?

de buurman is wat gaan mankeren en hij gaat de tent voorlopig niet afbreken, misschien zelfs wel nooit.
Het is aan een doorgaande weg, en de tent is ongeveer 3 x 8 meter en knalblauw.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je even verduidelijken waar je buren de 'tent' hebben staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar mensen zich al niet druk om maken, je word zeker ook boos als iemand zijn vuilnis een half uur te vroeg buiten zet omdat diegene zo weg moet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Burenoverlast? Meen je dat serieus? Heb je er al aan gedacht even met je buren te praten? En dan meteen even naar de gezondheid van je buurman te informeren en te vragen of je hem ergens mee kunt helpen? Ik zou zeggen: trommel in de buurt wat mensen op om die boot te schuren en te lakken, en laat hem voor je buurman te water, zodat hij met wat hij dan ook mankeert lekker in zijn tuin (die is hij zelf nu ook kwijt) of op zijn boot kan zitten. Dan ben jij van het 'probleem' af, en heb je nog iets aardigs gedaan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij mag je buren niet.. mag dit?

Antwoorden (6)

Informeer even bij de gemeente wat wel en niet mag.
Maar ontzie de buren ook een beetje want het was geen vooropgezet plan om het te laten staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar het geen onroerend goed is kan daar niks over gezegd worden, mits het op eigen grond staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het kader van de "burenliefde" zou ik willen aanraden om het aan hún te vertellen dat jij je er aan stoort. Misschien weten zij dat niet eens. En om antwoord op je vraag te geven: Ja, dat mag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de vraag goed leest, vraag je aan ons of je naar die tent mag kijken..

Nou dat mag hoor;-)
Niemand die daar problemen mee heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik een prima onderbouwing van mijn antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
perfect antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad een heel flauw antwoord... het is wel zo dat het serieus bedoeld is en ook goed bedoeld, ook voor de buren, je kunt niet al te veel tekst kwijt om uit te leggen wat er precies speelt, toch bedankt voor het meedenken.
bied op een vriendelijke manier je hulp aan en ruim de tent voor de buurman op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schakel de rijdende rechter in.