mag de politie camerabeelden opeisen?

Bv er word op een voetbalwedstrijd Bengaals vuur afgestoken en ik heb dit gefilmd kan de politie mijn camera/camerabeelden in beslag nemen als ik dit niet wil?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Als de politie het nodig heeft voor een strafrechtelijk onderzoek kunnen ze die beelden van je op eisen.
ronron1212
9 jaar geleden
De politie kan het alleen op eisen als er een aanslag op het leven wordt gepleegt bv moord , zware mishandeling , voor al het anderen kunnen ze het vragen aan u , zo hoort u wel eens op televisie bij bv een overval of aanrijding of er mensen zijn die het heb opgenomen hebben en dan kunt u zich vrijwillig melden dat u het wil over dragen , Maar wanneer u bv iets opneemt van zware mishandeling of verkrachtingenzo en u kunt helpen met uw opname om het het op te lossen is dat natuurlijk wel heel erg belangrijk waar u aan moet denken ....