Kun je ook met Nederlandse militairen schrijven?

In de VS is het heel normaal dat mensen met militairen schrijven. Ik heb ook wel eens naar zoiets gezocht in Nederland, maar ik kan het niet vinden. Kan één van jullie mij helpen? Het gaat hierbij om militairen die ik zelf niet ken en die mij niet kennen, maar waar je gewoon met gaat schrijven zeg maar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Nee dat gaat helaas niet. In de VS is het heel normaal dat soldaten langere tijd van huis zijn. Niet alleen in oorlogstijd maar ook voor opleidingen e.d. Zo zijn er bijvoorbeeld amerikaanse kazernes in duitsland (en op veel andere plaatsen)
In Nederland is dat anders.

Je kunt wel met het amerikaanse project meedoen. Dan kun je meteen je engels een beetje bijspijkeren als dat nodig is

http://www.adoptaussoldier.org/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, het staat niet echt in mijn vraag dus ik hoop dat ik het toch mag vragen. Waarom is dat niet zo in Nederland dan? Omdat men dat niet belangrijk vind of omdat ze gewoon niet lang genoeg van huis zijn?