Een brief of pakje waarvan huisnummer vergeten is. Wat gebeurt daar mee?

En kan je dat alsnog bezorgd kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
15.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gn idee mr je kan nog altijd naar de klantenservice van de site bellen, emailen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze vraag stelde ik me ook af,zo lang gezocht ik was echt in paniek want bij is het nu gebeurt,nu hoop ik maar dat het goed aankomt!

Het beste antwoord

Je kunt via de verzender nagaan of het pakje evt. via "track & trace" te achterhalen valt en door welke bezorgservice het pakje geleverd wordt.
Wanneer het pakje door de brievenbus kan wordt het bezorgd door de postbezorger. De meeste postbezorgers (die in vaste dienst zijn) kennen ongeveer wel alle namen van de ontvangers. Stel dat je op nr. 100 woont van een straat met 300 huisnummers kan het wel lastig worden. Het is nu vakantietijd en dat betekent dat de bezorgers elkaar vervangen op wijken waarvan ze de namen van de ontvangers niet goed kennen. Ook worden weleens tijdelijke krachten ingezet. Daardoor kan het weleens wat langer duren. (Een bezorger is immers ook maar een mens en wil ook graag eens op vakantie.)
Meestal ligt er op een depot wel een telefoonboek of de bezorger zoekt digitaal op waar je precies woont, als je in het telefoonboek staat.
Wanneer de bezorger er echt niet uitkomt gaat het pakje terug naar de verzender. Via de afdeling voorbereiden komt het weer bij de verzender terecht.
Als het geen "brievenbuspakje" betreft wordt het bezorgt door de postbode van de pakketdienst. Als deze niet kan achterhalen waar hij het bezorgen moet volgt het pakje dezelfde weg terug naar de verzender.
Als de verzender je huisnummer niet kan achterhalen neemt deze contact met je op.
Stel dat de verzender niet op het pakket vermeld staat, dan wordt het naar een speciale afdeling gestuurd die alsnog met enig speurwerk aan de slag gaat.
Er wordt in ieder geval heel hard gewerkt om alles te bezorgen!