Hoe kan ik voorkomen, dat ik steeds voor acquisitie gebeld wordt door mijn eigen bank, of telecomprovider?

Ik heb mij indertijd aangemeld bij het Bel-me-niet-register en dat werkt.
Nu ben ik een paar keer gebeld door mijn eigen telecomprovider en mijn bank. Dat schijnt nog wel te mogen.
Ik heb de laatste keer gezegd, dat ik niet geïnteresseerd ben in hun telefoontjes.
De man aan de lijn schakelde mij door, waardoor ik dit via een keuzemenu zou kunnen aangeven.
Door omstandigheden, moest ik de verbinding verbreken en kon het dus niet meer verder afwikkelen.
Ook op Interet kom ik hier niet verder mee.
Weet iemand hoe ik deze telefoontjes kan blokkeren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bel-me-niet-register geldt niet voor bestaande relaties.
Daarom moet je dit bij je bank aangegeven. Meestal is dit geen probleem, want ook zij hebben belang bij tevreden klanten, immers als je weg zou gaan, werkt het Bel-me-niet-register wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bel even met de provider en de bank, gewoon het algemene nummer, en leg je probleem uit. Ze zullen je gegevens zo moeten aanpassen dat je niet meer gebeld wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik daad je aan net te doen als ik, geen enkele telefoon meer opnemen als de afzender met een onbekend nummer belt... Je vrienden die dat ook doen, vinden dat raar in het begin, maar zij wennen er snel aan... En je hebt NOOIT, maar dan ook NOOIT last van dit soort zaken...

Ik wilde graag op mijn mobiel ook zoiets, ik wilde aan abonnement waarbij standaard geheime nummers niet tot bellen komen, maar geen enkele aanbieder heeft dat in zijn pakket... Helaas...

Het is niet mogelijk het standaard te blokkeren, jammer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, ik heb dat ook een tijd geprobeerd, maar toen kreeg ik last van belbots. Die bellen automatisch een lijst af en verbinden direct door naar een telefonist als er wordt opgenomen. Op een gegeven moment werd ik 17 keer op een dag gebeld, dan is niet opnemen geen leuke oplossing meer.
Ik weet niet wanner jij je hebt aangemeld maar het kan 6 weken duren voordat het in werking treed .
En als jij na die tijd nog regelmatig gebeld wordt dan kun jij een klacht indienen bij het register.
En vandaaruit worden er stappen ondernomen .