kijk eens hier...
http://www.artemotions.nl/nl/1667-Grafmonumenten.html

Toegevoegd na 2 minuten:
overigens: ivoor lijkt me geen optie
dat is beschermd immers.
nep-ivoor misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets, want ze bestaan niet. Een olifantstand heeft niet de afmetingen om een grafsteen van te maken. Bovendien kun je niet meer aan ivoor komen, omdat de olifantenjacht verboden is.
14 jaar geleden
Gelukkig is de handel in ivoor verboden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbetaalbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een Indische olifant of van een Afrikaanse. Dat maakt nogal verschil.
Indisch ongeveer 125000 Euro en Afrikaans wel het dubbele.
Je moet zelf de tanden bij leveren.
Als je je eigen tanden erbij doet, (je hebt ze toch niet meer nodig) scheelt dat Euro 3,75.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kost een vermogen en een gevangenisstraf, want het is verboden spul om te kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze bestaan,kosten ze altijd te veel olifanten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een feyenoorder die vraagt naar een steen.. van ivoor? niet om mee te gooien neem ik aan.. want als die raak is dan heb je een grafsteen nodig ja.

Doe het dan goed en gooi met ze alle die hele Olifant naar de scheidsrechter ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
is de scheidrechter direct begraven en heb je ook geen grafsteen nodig