Ik volg graag het actuele nieuws mobiel. Maar wordt zo moe van al het voetbal in bv NU.nl en AD. Welke online nieuwsbron bevat zo min mogelijk voetbal

Voetballoos mobiel nieuws?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt de nos-teletekst app nemen (ook gewoon op interner te zien). Als je dan pagina 101 intypt heb je het laatste nieuws. Als je voetbal nieuws wilt zien typ je 801 in. Als je dat niet intypt zie je dat dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!
Je kunt Google-nieuws lezen en ingelogd de thema's aanpassen aan jouw voorkeur.

Je ziet meerdere sites indien aangeboden naar jouw wens.