Kan ik kinder beddengoed doneren aan een goed doel (weeshuis ofzo)?

Ik heb nog heel veel beddengoed over, formaat ledikant. Zo zonde om weg te doen. Weet iemand of je dat ergens kan inleveren zodat het echt naar een goed doel gaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Poet
10 jaar geleden
Hebben jullie niet van die bakken voor gebruikte kleding? Daar kan het gewoon in. Ook naar elke kringloopwinkel / Leger des Heilswinkel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben jullie een goederenbank in de buurt? Dat is familie van de voedselbank maar daar wordt niet alleen eten uitgedeeld maar ook spullen. Daar zou het ook heen kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke stad heeft wel een kringloopwinkel waar je het kan inleveren, en dat is natuurlijk ook een goed doel: de spullen worden hergebruikt waardoor er minder grondstoffen nodig zijn en er minder afval is, en mensen met minder geld kunnen goedkoop aan spullen komen. Bij sommige gaat een deel van de inkomsten ook naar andere goede doelen, en bij sommige is de winkel meteen een werkplek voor mensen die in de reguliere arbeidsmarkt moeilijk terecht kunnen.

Antwoorden (2)

Het beste is het te doneren aan Het Leger des Heils. Deze Heilsoldaten helpen de mensen aan de onderkant van de samenleving, d.w.z. mensen die echt hulp behoeven.
Daar komt het zeker op een goede plek terecht.

Fijn trouwens @gast dat je dit niet weggooit, maar aan het goede doel denkt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet waar je vandaan komt, maar in Deurne zit een stichting: "leven voor leven" die dergelijke giften altijd goed weet te besteden.

http://www.levenvoorleven.nl/

Toegevoegd na 59 seconden:
Ik weet NIET waar je vandaan komt......
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ik weer waar je vandaan komt >:-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet*
jc54
10 jaar geleden
Wat, haha ik weer??????