Ik krijg iedere keer facturen met veel fouten wat kan ik hieraan doen?

Op het recreatiepark waar ik verblijf krijg ik facturen. Zonder bedragen incl. en ex. btw. Foute btw 21% i.p.v. 19% over het jaar 2012. Geen nummer van KvK. In de parklasten zitten al bedragen die nogmaals worden geschreven.
Het is niet duidelijk aan wie we betalen, in ieder geval niet aan diegene waar ik het contract mee getekend heb. enz. enz.
Ik heb 8 facturen van 4 jaar met 19 verschillende factuurnummers. Mag dit???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Shiny220
10 jaar geleden
Ik denk dat er sprake is van facturen die door medewerkers en/of vakantie/ weekend hulpjes zijn opgesteld.
Gaat het om veel verschillende bedrijven of steeds om hetzelfde (dezelfde) ? Op https://www.jurofoon.nl/juridische_hulp/telefonische_hulp.asp?gclid=CMCnjNig8LkCFUi33god428AJw kun je het meteen nakijken. Ook of deze de facturen wel mogen maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees onderstaand stuk eens door, in de link. Verder, zoals al eens eerder is gesteld, betaal geen onlogische facturen, maar laat het wel weten dat je niet betaald, en met reden. Zo voorkom je onnodige lasten. Bronnen:
- http://www.kvk.nl/ondernemen/financien/administratie/eisen-aan-facturen/

Het beste antwoord

Als een factuur niet klopt, per factuur duidelijk maken (schriftelijk) wat er niet klopt, wat het wel zou moeten zijn (als je dit kunt bepalen) en verzoeken om een nieuwe correcte factuur. Geef ook aan dat je niet kunt betalen, zolang je niet weet om welk bedrag het gaat wat je zou moeten voldoen. Zorg dat heel duidelijk is dat jij niet in gebreke blijft met betalen, maar zij foutieve facturen sturen.
Als er voor jou gevolgen kunnen zijn, zoals verwijderd worden van het park, dan zou ik als ik jou was ook ze aansporen (eveneens schriftelijk) om je zo snel mogelijk een juiste factuur te sturen. Op die manier toon jij je intentie om te betalen en dat zal je later van pas komen als dit escaleert tot bijvoorbeeld een rechtzaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit loop al 4 jaar en ik ben niet de enige. Van mij ligt het nu bij de rechtsbijstand. Ik heb alles gedaan zoals boven beschreven. Maar ik wil eigenlijk weten of dit mag? Of dit strafbaar is? en waar ik het kan melden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel hartelijk bedankt