Gemiddelde mannen houden van middenblauw, middengroen en middengrijs, héél soms van middenbruin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als k om me heen kijk en vraag kom ik veel by deze kleuren uit.

Andere antwoorden (16)

De gemiddelde kleur van de favoriete man is grijs.

Toegevoegd na 10 minuten:
En de favoriete kleur van de gemiddelde man ook. Wat een gemiddelde man dan ook moge zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sherpa, dat is de vraag omdraaien en derhalve geen antwoord op de vraag maar een reactie daarop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de favoriete kleur van de gemiddelde man ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een snelle omwenteling. Echt bijzonder snel.
Ben dan ook heel benieuwd naar de onderbouwing daarvan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eigenlijke antwoord is "42", maar dat mag niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
42? Sorry, maar ik snap het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je dus geen nerd. Geeft niet.
Lees "The Hitchhiker's Guide to The Galaxy". Daarin wordt een reusachtige computer gebouwd die het antwoord op de ultieme vraag zal geven. Na jaren rekenen komt het antwoord: "42". Het is een soort gimmick om op "onmogelijke" vragen, of vragen die "niet kunnen", zoals de gemiddelde kleur, het antwoord "42" te geven. Nerds vinden dat leuk. Maar de mods zijn verstandiger.
in het engels, maar dezelfde vraag.

http://desktoppub.about.com/od/choosingcolors/f/mencolors.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk de meest opvallende kleuren als rood, geel, orange.
Veel mannen willen opvallen en dit kunnen ze doen door zich te conformeren met een kleur. Dus geen standaard grijze of blauw fiets bestellen maar een vel gele.

Vele mannen durven overigens niet voor hun echte lievelingskleur uit te komen. Zeker als het gaat om te bepalen welke kleur auto er moet komen. Nog steeds is het zo dat uiteindlijk de vrouw beslist welke kleur dit wordt.

Mijn favoriete kleur is overigens blauw.

Toegevoegd na 26 seconden:
PS; zit ik hier bij GV erg goed....;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwaert, rood, blauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De favoriete kleur is de kleur van hun voetbalelftal!!!! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde man gaat voor rood. Als het niet het rood van de sportwagen is, dan is het wel het rood van het red light district...

Het eerste is voor de gemiddelde man onbereikbaar.
Het tweede is iets waar de gemiddelde man niet voor uit wil komen.

Mannen kiezen dus een kleur om veilig naar hun omgeving te kunnen uitkomen. Ze schamen zich dat ze die dure sportwagen niet kunnen betalen, en dat ze het red light district bezoeken hangen ze liever ook niet aan de grote klok.

Dus ze kiezen voor zwart of grijs.

Sorry, kan het niet wetenschappelijk onderbouwen.
Is slechts een antwoord op de vraag, dat naar mijn mening juist is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een primaire kleur, secundaire kleuren zijn voor veel mannen niet goed te onderscheiden omdat ze vaker deels kleurenblind zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauw, rood en geel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik naar mijn vader kijk, heefd ie vaak rode of lichtblauwe truien aan, en zijn auto is zwart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blond denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet durven zeggen. Ik ben zelf geen gemiddelde man, en ik ken er ook maar weinig eigenlijk.

Of, ja, toch. Grijs. De voorkeur van mannen zal van persoon tot persoon verschillen. Als je dat dan bij elkaar optelt en door het aantal mannen deelt, dan krijg je vast een soort grijs.

Hoewel dat dan eigenlijk de gemiddelde favoriete kleur van mannen is. mdt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauw, als ik om me heen kijk in de horeca is hij dat vaak.
14 jaar geleden
De gezonde kleur,dus ongeveer rose!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kleur kleding dragen ze op de gay parade.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het niet over kleding!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha. Ik dacht al dat je dat ging zeggen.
Deze gemiddelde man houdt van ROOD.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze man vijzelt met zijn keus voor rood dat gemiddelde weer wat op. Ferrari-rood, scharlakenrood, Ierse vrouwen met rood haar, sproetjes en groene ogen.....mijn gemiddelde dwaalt wat af....