Hoe noem je het als je helemaal niet daadkrachtig bent?

Als je het teveel bent ben je Opportunistisch.Maar ik wil dus weten hoe het heet als je helemaal niet daadkrachtig bent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Besluiteloos of Lethargisch ben je dan... Twijfelend kan het ook zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Besluiteloos is inderdaad een mooi woord.
Jammer dat ik je geen duim op kan geven.

Andere antwoorden (7)

Afwachtend.

Toegevoegd na 1 minuut:
Passief kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een twijfelaar.
Een watje.
Een slapjanus.
Passief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
initiatiefloos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een opportunist is iemand die uit elke situatie zijn voordeel haalt.

Daadkracht is meer een middel om dit te bereiken, maar het hoeft niet altijd in zijn haar voordeel te zijn of.. diegene hoeft het niet per se in zijn directe voordeel te zien om 'dynamisch, 'energiek' of doortastend te zijn.. iemand die tot een snelle besluitvorming komt en zich daarin staande houdt.

In het kwadrant van Ofman hebben zij deze kernkwaliteit opgesplits; (misschien interessant als aanvulling op de vraag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in boerenjongenstaal zeggen we hier;
wel de lusten,maar niet de lasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laissez-faire...