Waar kan ik een penvriend of vriendin vinden die niet in de buurt woont?

ik wil graag iemand kunnen schrijven als ik iets wil vertellen en zo. waar kan ik zo'n iemand vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

je kan op chatsites gaan. Omegle.com is een site waar je random mensen tegenkomt om mee te chatten. van over de hele wereld maar ook uit nederland. verder kan kan je ook naar andere chatsites gaan. en dan probeer je een praatje te maken en te kijken of jullie het kunnen vinden. en dan kijken of je verdere contact met diegene kan leggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maar voor jongedames is het heel goed oppassen, want er zitten nogal wat mannen met verkeerde plannen op chatsites.
Vroeger zetten kinderen die een penvriend(in) zochten een oproepje in een tijdschrift, bijvoorbeeld de Tina. Ik weet niet of dat nog mogelijk is, maar nu kun je je oproepje op het internet zetten, bijvoorbeeld op www.penvrienden.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
De makers van Tina vinden het nu vast ook nog wel leuk om zo'n oproepje te ontvangen en te plaatsen. Mailen kan naar post@tina.nl of webredactie@tina.nl
Ik heb even op google gezocht en ik kwam deze site tegen zie bron
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je hier wat aan : http://www.snail-mail.nl/penvriendin-gezocht/ ? Succes en pas goed op voor misleidende teksten. Helaas zijn er altijd mensen die niet zijn wie ze zeggen te zijn.