Kan je een aangetekende brief versturen als de naam niet bekend is?

Ik wil een brief naar iemand sturen die mij een postbus adres heeft opgegeven (zonder naam) maar vanwege de inhoud wil ik deze brief wel aangetekend versturen.

Is het mogelijk om de brief aangetekend te versturen? Heb je daar enkel een adres voor nodig of ook de naam van de geadresseerde?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Binnen Nederland is dit zeker mogelijk. Er wordt meestal een kaartje in de postbus gedaan met de mededeling dat een aangetekende brief voor hem/haar klaar ligt. Deze persoon gaat dan naar de balie/postkantoor en tekent voor de brief (of pakket).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een sleutelhouder van de postbus zal zich moeten legitimeren voordat hij de brief meekrijgt. Dit hoeft niet per definitie de huurder van de postbus te zijn omdat ook een medewerker in het bezit van een sleutel kan zijn.